lørdag 18. august 2012

Ren rutine

Det har blåst opp her nede, og de røde flaggene er kommet opp over hele stranden. Strandas lifeguard har henda fulle, men har tydeligvis også hørt om havets mann. Som Giorgos alltid sier, ryktet har en tendens til å løpe foran en mann. Han kom i hvert fall bort til solsengen min og ba fortvilt om assistanse. Fire cocky engelskmenn hadde forvillet seg ut i bølgene.


"Help me, Sir HavetsMann.."
Jeg slapp Mythos'en, knøt shortsen og løp sammen med han ut i det frådende havet. Sammen fikk vi berget tre på rutinemessig vis. Den siste hadde en grusom ManU - tatovering på armen. Han valgte jeg av sikkerhetshensyn å svimeslå med en velrettet albue før jeg tok han skånsomt med inn.

Giorgos hadde bestilt redningshelikopter, og da de heiste opp den siste United-mannen ropte Giorgos noe. Var bare såvidt jeg oppfattet det over rotorduren:

"I have found that if you love life, life will love you back!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar