torsdag 23. august 2012

Takk for oss

Tuuut, bært-bært, hurrraahhh!!
Da er eventyret på Chaniakysten over. Mye dramatikk, latter, glede og ikke minst høylydt sang og dyp livsvisdom. Lokalbefolkningen samlet seg i gatene her på morgenkvisten. Det var det tradisjonelle opplegget: smekkfull-bil-med-flagg-og-stå-på-hornet. De ville vel på sin særegne måte takke og si farvel for denne gang, antar jeg.
 
Giorgos gråt og ville gi meg medaljen sin, noe jeg selvsagt takket høflig men bestemt nei til.

Tusen takk til alle som har fulgt dette dramaet. Deres "liker" har betydd mye for moralen i tunge stunder. Tenker da spesielt på den stygge nestenulykken med solsengen, havariet med luftmadrassen samt faktor 15 affæren.

Jeg slutter meg til det Giorgos ropte da bussen kjørte fra hotellet:
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail."

Take Care & Be Nice
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar