lørdag 9. mars 2013

Miljøvennlig trening


Siden det var sone 1/2 og restitusjon sist kjørte jeg naturligvis noe hardere idag.
Sto opp mens natten fremdeles lå tungt over Østlandet og kjørte en slags 4x4, eller 4xOslo som jeg kaller den. Kort forklart så består dette i full spurt alt jeg klarer fra
Sjekk stjerneskuddet..!
Jessheim til Alnabru med sykkel på ryggen, deretter rolig sykling (med piggfrie dekk) i venstrefeltet på motorveien tilbake for å få roet pusten. 4 ganger.

Rakk en kjapp dusj før jobben. Kveldsøkta besto av 25 lengder i Nordbytjernet, under isen. Gjenbrukte selvsagt isfiske-hullene fra sist helg. Bra for anaerob terskeltrening. Avsluttet med 5 runder hard spurt rundt tjernet i badebuksa for å bli tørr.
Var ganske hålkete føre så jeg var enda varm når jeg kom hjem. Satte meg derfor i lotusstilling i garasjen og brukte overskuddsvarmen til å tine av garasjetaket. Godt å bidra litt til miljøet også.
Sier som en klok mann en gang sa: "You do not rise to the occasion in combat, you sink to the level of training."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar