fredag 19. juli 2013

Takknemlige folk

Det er som jeg har sagt før, disse amerikanerne er noen artige skruer.
Etter at jeg berget cruiseskipet fra katastrofe så har jeg på en veldig diskret måte blitt oppvartet på alle mulige måter. Var visstnok helt smekkfullt av kjendiser og celebriteter ombord. Virker som innbyggerne her gjør alt for at Havets mann skal ha det bra nå. "It's on the house, Sir Havetsmann" hvor enn jeg snur meg.

Kom til og med noen og smurte meg med solkrem ved poolen idag. Tror forresten de må ha tatt feil type faktor. Så det sto 30 på flaska, men etter at jeg hadde dusjet nå i kveld virker det som om det må ha vært 30-ganger-så-fort-brun (eller rød). Spennende valg. Jaja, det er menneskelig å feile. Bra jeg har en hudtype herdet av sol og vind gjennom mange års eventyr på trøndelagskysten.
 
Høydepunktet var likevel da Havets mann måtte ut et nødvendig ærend, og noen hadde hengt opp pissoarer i alle mulige høyder. Det er jo så man kan bli helt rørt. Valgte selvsagt det laveste, man er jo tross alt bare på besøk her, ingen grunn til å overdrive.

Sto og vasket henda da jeg hørte toalettvakten mumle, som til seg selv: "Nothing in life prepares you to be famous."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar