fredag 17. august 2012

Symaskin anyone?

Mye moro på stranden, gitt. Her selges det over en lav sko. Massasje, donuts, solbriller, klokker osv. Ganske relevante varer og tjenester når man ligger her og stekes langsomt. Men har undret meg over han karen som selger mini-symaskiner. ...For en pussig ting å selge...
 
Massasje eller symaskin...?
I går ettermiddag skjedde imidlertid noe rart. Jeg hadde ligget lenge i 40 graders varme, og fikk da plutselig ekstremt lyst på en symaskin. Nøttebrun og dehydrert begynner jeg å titte interessert på symaskinen.
 
Kvinne (42) skjønner umiddelbart tegningen og begynner å dra meg skrikende og sparkende inn i skyggen. "vil...ha....symaskin...." Hun overser selvsagt mine ville protester, da det åpenbart er væskemangelen som prater. To Mythos på styrten var alt som skulle til. Symaskinkjøpet virket igjen som en sinnsyk tanke. Puuhhh! Close call....! Sleipere enn man skulle tro, den symaskin-selgeren.
 
Nevnte episoden for Giorgos, han satte opp en tenksom mine og sa: "A day without sunshine is like, you know, night."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar