onsdag 22. august 2012

Klippemannen

Tra-la-la, klippe-lippe-lipp
Satt og slappet av på terrassen da denne krabaten kom forbi. Han slet litt med ujevn gange på klipperen, og jeg tilbød min hjelp. Etter to minutters feilsøk fant jeg feilen. En tom Mythos-boks hadde kilt seg fast i innsuget.

Klippemannen v
ar helt på gråten av begeistring. Dette hadde visstnok forsuret livet hans hele sommeren, ekteskapet hanglet og han hadde mistet kontakten med alle vennene sine. Bare hyggelig å kunne hjelpe! Jeg ga han den nye Leatherman'en min så kunne han feilsøke selv neste gang. Viktig at alle blir selvhjulpne her. Jeg skal jo hjem snart.

Da vi skiltes tok klippemannen tak i begge skuldrene mine, så på meg og sa: "Dreams are today's answers to tomorrow's questions."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar